Slide 1 Slide 2
منوی اصلی
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
کاربردی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 310
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 63245
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


ابر برچسب ها
انتظار (25) ,  رائفی پور (24) ,  مهدویت (24) ,  آخرالزمان (23) ,  سخنرانی رائفی پور (16) ,  مهدی موعود (16) ,  پاسخ به شبهات (15) ,  مهدی (7) ,  حق (7) ,  منتظر (7) ,  دجال (7) ,  ظهور (7) ,  فرج (7) ,  سخنرانی (7) ,  آیت الله وحید خراسانی (7) , 

«بسم رب المهدی (عج) ...»

سلام. ولادت با سعادت قطب عالم امکان حضرت صاحب العصر والزمان-عجل الله تعالی فرجه الشریف- را به تمامی منتظرین و محبین حضرت تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم  خداوند متعال به برکت این روز مبارک هدایت و رحمت رو به عنوان عیدی به ما عطا کنه و ما رو از منتظرین واقعی ایشون قرار بده.

 

 

انشاه الله دیگر این جمعه...




برچسب ها :

«بسم رب الحجت(عج)...»

با توجه به روایات نقل شده از اهل بیت علیهم السلام در مورد تأثیر دعای همگانی و نیز بر اساس اهمیت فوق العاده شب نیمه شعبان که هم شب میلاد آن امام رحمت و مهربانی و هم با فضیلت ترین شب سال پس از شب قدر است،

به گزارش شیعه نیوز آیت الله وحید خراسانی در سخنانی فرمودند: سزاوار است عموم مؤمنین و مؤمنات در آن شب عزیز (نیمه شعبان) پس از قرائت سوره یس و اهداء آن به آستان مقدس ولیعصر ارواحنا فداه و خواندن زیارت سلام علی آل یس، رأس ساعت ۱۱ شب نیمه شعبان دعای فرج را بخوانند و تعجیل ظهور مولود نیمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند.

همچنین مناسب است تا در تمامی مکان های مقدس و مجالس جشن و سروری که در آن شب تشکیل میگردد این قرائت سوره یس و دعا و توسل همگانی انجام گیرد.
 
 

فرج آقامون صلوات

انشاه الله دیگر این جمعه...

 




برچسب ها :

«بسم رب المهدی(عج)...»

سلامتی و فرج آقا صلوات.




برچسب ها :